NIST - powrót do strony głównej
Z lewej strony ozdobny napis Niepodległa po prawej stronie drukowanymi literami napis: Polska Stulecie Odzyskania Niepodległości
Strona główna » Szkolenia on-line » Odwołanie bezpłatnego szkolenia on-line - „Proces kontroli zarządczej – zasady i praktyka”- 3 lutego 2022 r.

Odwołanie bezpłatnego szkolenia on-line - „Proces kontroli zarządczej – zasady i praktyka”- 3 lutego 2022 r.

A+ A-

Logotyp Narodowego Instytutu Samorządu Terytorialnego przedstawiający skrót pierwszych liter nazwy jednostki wpisanych w obrys mapy Polski w kolorze czerwonym na białym tle
Logotyp Narodowego Instytutu Samorządu Terytorialnego przedstawiający skrót pierwszych liter nazwy jednostki wpisanych w obrys mapy Polski w kolorze czerwonym na białym tle

Szanowni Państwo, jesteśmy zmuszeni odwołać niniejsze szkolenie z przyczyn od nas niezależnych.

Szkolenie zostanie przeprowadzone w dniu 07 lutego od godziny 12.00 do 13.30.

Zaproszenia na nowy termin zostaną do Państwa wysłane bez konieczności ponownej rejestracji z Państwa strony.

 

Za powstałe utrudnienia serdecznie Państwa przepraszamy.

 

Nabór na szkolenie został zakończony.

 

 

Narodowy Instytut Samorządu Terytorialnego zaprasza Państwa na bezpłatne szkolenie on-line pt: „Proces kontroli zarządczej – zasady i praktyka”, które odbędzie się 3 lutego 2022 r., w godz. 12.00 - 13.30 na platformie CISCO WEBEX. Prowadzenie: Mariusz Sujka.

 

 

Proces kontroli zarządczej – zasady i praktyka.

Cel: W trakcie szkolenia omówione zostaną praktyczne aspekty trzech filarów kontroli zarządczej: 1) wyznaczania celów; 2) identyfikacji i oceny ryzyka oraz 3) doboru mechanizmów kontroli. Ponadto uczestnikom przybliżone zostaną kluczowe aspekty kontroli zarządczej brane pod uwagę w czasie przeprowadzania kontroli zewnętrznych oraz zadań audytu wewnętrznego.

 

Program:

1.Wyznaczanie celów:

-Rodzaje celów. Cechy dobrego celu.

-Tworzenie systemu celów z wykorzystaniem zrównoważonej karty wyników.

-Sposoby wyznaczania celów metodą OKR.

 

2.Zarządzanie ryzykiem:

-Źródła identyfikacji ryzyka.

-Rodzaje ryzyka i czynniki ryzyka.

-Analiza i ocena ryzyka.

-Strategie i metody projektowania mechanizmów kontroli.

 

3.Przegląd i ocena kontroli zarządczej:

-Ustawowe kryteria oceny.

-Mierniki oceny. Model dojrzałości procesu.

 

4.Praktyczne zastosowanie narzędzi zarządzania ryzykiem z wykorzystaniem MS Excel.

 

Sylwetka prowadzącego:

 

Mariusz Sujka - certyfikowany audytor wewnętrzny (CGAP, CRMA) z aplikacją kontrolerską Najwyższej Izby Kontroli. Przez wiele lat kierował z ramienia Prezesa NIK projektem przewodnictwa w Podkomisji INTOSAI ds. Kontroli Wewnętrznej oraz współpracował z Radą ds. Standardów Instytutu Audytorów Wewnętrznych. Posiada ponad dwudziestoletnie, praktyczne doświadczenie i umiejętności w obszarze audytu oraz kontroli, a także ocenie i wdrażaniu rozwiązań z zakresu zarządzania ryzykiem i systemów antykorupcyjnych.

Z wykształcenia prawnik. Ukończył m.in. studia doktoranckie na Wydziale Prawa Uniwersytetu Warsztawskiego oraz Psychologię Przywództwa w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Doświadczony trener szkoleniowy oraz coach z akredytacją Izby Coachingu. Posiada międzynarodowy certyfikat Jonah TOC z zakresu zarządzania ograniczeniami. Regularnie współpracuje z Instytutem Audytorów Wewnętrznych.

 

Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Prosimy zwrócić szczególną uwagę podczas rejestracji na wpisanie poprawnego adresu  e-mail, na który zostanie przesłane zaproszenie z linkiem udostępniającym szkolenie. Jednocześnie informujemy, że każda osoba powinna użyć odrębnego adresu e-mail. Uwzględniane będą wyłącznie unikatowe adresy e-mail. 

Po wysłaniu do nas formularza powinniście Państwo otrzymać wiadomość email potwierdzającą prawidłowość zgłoszenia.

 

Na 1 godzinę przed szkoleniem otrzymacie Państwo drugą wiadomość email z linkiem zapraszającym na przedmiotowe szkolenie.

Na 20 minut przed szkoleniem pokój wirtualny, w którym odbywać się będzie szkolenie zostanie otwarty i będzie dostępny dla uczestników szkolenia.

 

NIST zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia bądź zmiany terminu, jeśli wynikną nieprzewidziane trudności organizacyjne, uniemożliwiające przeprowadzenie szkolenia, o czym poinformujemy Państwa drogą email-ową przed planowanym rozpoczęciem szkolenia, informacja taka znajdzie się również na stronie internetowej www.nist.gov.pl

 

 

Dodatkowych informacji udzielają:

Pan Paweł Marynowicz: mail: pawel.marynowicz@nist.gov.pl,  tel. 690 143 116

Pani Andżelika Bodo, mail: andzelika.bodo@nist.gov.pl, tel. 503 617 674

Pan Michał Wojdala mail: michal.wojdala@nist.gov.pl, tel. 510 872 814

Pan Mariusz Kocik mariusz.kocik@nist.gov.pl, tel. 510 872 795

Pani Katarzyna Wieczorek katarzyna.wieczorek@nist.gov.pl tel. 500 165 778

 


PDF
kontakt
Facebook
Twitter
Youtube
BIP
 
rss

Copyright © 2024 Narodowy Instytut Samorządu Terytorialnego