TA STRONA WYKORZYSTUJE PLIKI COOKIE zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji o celu ich wykorzystania i możliwości zmiany ustawień cookie znajdziesz w naszej polityce plików cookies.Akceptuję politykę cookies
Strona główna » Edukacja » Szkolenia NIST » Szkolenie on-line - „Rola i zadania przewodniczącego w działalności rad i sejmików w samorządach” - 17 września 2020 r.

Szkolenie on-line - „Rola i zadania przewodniczącego w działalności rad i sejmików w samorządach” - 17 września 2020 r.

A+ A-
 

Nabór na szkolenie został zakończony.

 

Narodowy Instytut Samorządu Terytorialnego zaprasza Państwa na bezpłatne szkolenie online pt: Rola i zadania przewodniczącego w działalności rad i sejmików w samorządach”które odbędzie się 17 września w godz. 12.00 - 13.30 na platformie CISCO WEBEX. Prowadzenie: dr Grzegorz Leśniewicz.

Podczas szkolenia omówione zostaną następujące zagadnienia:

  • Pozycja przewodniczącego rad/ sejmików w ustawach ustrojowych samorządu
  • Katalog kompetencji przewodniczącego rady/sejmiku
  • Nowe kompetencje przewodniczącego rady sejmiku w kadencji 2018-2023
  • Wybrane problemy związane z realizacją nowych uprawnień ustawowych

Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. Prosimy zwrócić szczególną uwagę podczas rejestracji na wpisanie poprawnego adresu  e-mail, na który zostanie przesłane zaproszenie z linkiem udostępniającym szkolenie. Jednocześnie informujemy, że każda osoba powinna użyć odrębnego adresu e-mail. Uwzględniane będą wyłącznie unikatowe adresy e-mail. Instrukcję obsługi logowania się do platformy CISCO WEBEX znajdą Państwo pod adresem: https://www.nist.gov.pl/files/zalacznik/1600083081_instrukcja_web.pdf

 

Dodatkowych informacji udzielają:

Pan Mariusz Kocik mail: mariusz.kocik@nist.gov.pl, tel. 510 872 795

Pan Michał Wojdala mail: michal.wojdala@nist.gov.pl, tel. 510 872 814

 





PDF
 
kontakt
Facebook
Twitter
Youtube
BIP
 
rss

Copyright © 2016 Narodowy Instytut Samorządu Terytorialnego