NIST - powrót do strony głównej
Z lewej strony ozdobny napis Niepodległa po prawej stronie drukowanymi literami napis: Polska Stulecie Odzyskania Niepodległości
Strona główna » Szkolenia stacjonarne » Warsztat - „Badania marketingowe w praktyce jst”, 17 maja 2018 r.

Warsztat - „Badania marketingowe w praktyce jst”, 17 maja 2018 r.

A+ A-

17 maja 2018 r. w siedzibie Narodowego Instytutu Samorządu Terytorialnego w Łodzi odbył się warsztat nt.: „Badania marketingowe w praktyce jst”. Prowadząca - dr Agnieszka Łuczak - omówiła m.in. istotę i cele badań marketingowych, metody gromadzenia informacji w jst, zasady budowania kwestionariusza ankietowego i rodzaje pytań, a także najczęstsze błędy występujące w procesie tworzenia kwestionariuszy. Podczas warsztatu przedstawiono przykłady badań marketingowych przeprowadzanych przez jednostek samorządu terytorialnego. W warsztacie wzięło udział ok. 20 przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego z województwa łódzkiego.


PDF
kontakt
Facebook
Twitter
Youtube
BIP
 
rss

Copyright © 2024 Narodowy Instytut Samorządu Terytorialnego